Saturday 20 August 2016

Mini album dla dziewczynki

Dawno już nie pokazałam żadnego albumu. Dzisiaj mini sklejony dla małej Amelki. Do jego wykonania użyłam baaaardzo wiekowej kolekcji a mianowicie Sweet Childhood - The Scrapcake.
Dodałam, jak zwykle troszkę zakamarków i dodatkowych miejsc na zdjęcia. Okładkę ozdobiłam serwetką zaembossowaną na gorąco białym pudrem, kwiatami z foamiranu w słodkich różowych kolorach, motylkami, zawijaskami, tak żeby było dziewczęco :) 
A wygląda tak:




W każdej kartce znajduje się kieszeń z dodatkową fotomatą, którą z zewnątrz ozdobiłam
 serduszkami i dziecięcymi obrazkami.
 


 

Nie zabrakło Waterfall Folio, które  nauczyłam się robić od Ginger.



 Znalazła się też kieszonka z małymi kopertkami na skarby malucha :)



Dodam tylko, że na wykonanie albumu miałam dwa dni...
Miłej niedzieli życzę,
Gosia

3 comments: