Wednesday 19 October 2016

Na urodziny Pastel Garden

Zafascynowała mnie przepiękna kolekcja Białych Kruczków - Pastel Garden, delikatne pastelowe kwiaty są cudne i świetnie pasują do kartek okolicznościowych..
Tu wykorzystałam je do kompletu urodzinowego.



Kartkę ozdobiłam dobranymi kolorystycznie kwiatami z jesiennego ogrodu...
 i troszkę pomediowałam...





Komplet zgłaszam na wyzwanie nr 9 - Bingo na blogu Białe Kruczki
Zaznaczam linię ukośną:
 kwiat - papiery Białych Kruczków - tekturka.

Wyzwanie nr 9
Pozdrawiam ciepło,
Gosia

11 comments:

  1. Śliczna kolorystyka. Pozdrawiam :-).

    ReplyDelete
  2. Prześliczny komplecik, jestem zauroczona.

    ReplyDelete
  3. kolejne cudeńko ,przeogromnie się cieszę że tu trafiłam bo dzięki temu mogę się raczyć tym pięknem :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo, bardzo Wam dziękuję za ciepłe słowa <3

    ReplyDelete
  5. Śliczna praca, cudowne chłodne kolory! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki

    ReplyDelete
  6. Śliczna kartka, cały komplet! I przepiękne kwiaty... :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękna karteczka, az mi się zachciało jeszcze raz spróbować foamiranu...

    ReplyDelete
  8. Oglądam i wzdycham .....piękny komplecik :)

    ReplyDelete
  9. Kwiaty cudne! Pięknie pasują do tych pastelowych papierów.

    ReplyDelete
  10. Piękne kwiaty!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    ReplyDelete
  11. Bosko! Ale jest piękna! I te kwiaciochy! mmmmm mega!

    ReplyDelete